Aludnijó

by Dr.Dream

A Nagy Matrac teszt 3. rész – a végső vélemény

2016. október 05. 16:09 - Aludnijó

Véget ért a Nagy Matrac tesztünk, 2 tesztelőnk 2 héten át aludt az általunk kiválasztott Dr. Dream matracokon. Most, a teszt lezárultával el kellett küldeniük nekünk a végső véleményt, és el kellett dönteniük, hogy megtartják a matracot, vagy inkább visszaküldik? Válasz a cikkben!

 

Gyors összefoglaló: Zitát és Lászlót véletlenszerűen választottuk ki, korábban nem ismertük egymást. A feladatuk annyi volt, hogy aludjanak a Dr. Dream matracon, amit küldtünk nekik, és írják meg tapasztalataikat. A csavar pedig az volt a történetben, hogy a matracot a mi szakértőink választották ki a tesztelőknek „látatlanban”, vagyis egyikük sem látta korábban a matracot, nem próbálhatták ki, mielőtt megkapták. Egy rövid telefonbeszélgetés, és néhány jól irányzott kérdésre adott válasz alapján döntöttük el, hogy melyik matrac lenne az ideális számukra.

Vajon jól választottunk?

Zita és László immár 2 hete alszanak a matracokon, és a megállapodás úgy szólt, hogy ha tetszik nekik, akkor természetesen meg is tarthatják. A határidő, avagy a Nagy Matrac-teszt utolsó napján körömrágva vártuk a válaszaikat…

A véleményeket természetesen változtatás nélkül közöljük.

matracteszt3.jpg

Zita véleménye a Dr. Dream matracról

„Újabb 2hét eltelt és szeretnék tapasztalatot írni a matracról!
Északi oldalon van az ágyam, és ez a leghidegebb fal, nagyon fázós vagyok. De nem fáztam a matracon, derekamnak továbbra is kellemes érzés!
Nagyon eltalálták a személyre szabott matracot!
Köszönöm!”

Zita

Úgy fest, ez egyértelmű: Zita nem mond le a matracról és megtartja:) Persze az ő esetében ez nem volt meglepő, hiszen ő már az első üzenetében azt írta, hogy szuper a matrac, és mióta ezen alszik, azóta nyugodtabbak az éjszakái és a derékfájása is jelentősen enyhült.

László esetében azonban más volt a helyzet…

Ha olvastad a múltkori cikket, talán emlékszel még László üzenetére – ő az, akinek elsőre szokatlan volt a matrac, sőt, kifejezetten kényelmetlennek találta, és a háta is jobban fájt rajta, mint a saját, kifeküdt matracán. Ez nem egyedi eset: gyakran telefonálnak vevőink az első éjjel után, arra panaszkodva, hogy a matrac egyáltalán nem váltotta be a hozzá fűzött reményeiket. Természetesen minden esetben garanciát vállalunk a termékeinkre, és ha nagyon szeretnék, akár azonnal ki is cseréljük a matracot, de minden esetben azt szoktuk javasolni, hogy próbálja még ki 1-2 hétig, engedje a szervezetét hozzászokni az egészséges testtartáshoz alvás közben, és ha az idő lejárta után is kényelmetlennek találja, akkor jelentkezzen és megoldjuk a problémát. Az esetek 100%-ban az szokott lenni az eredmény, hogy pár napnyi próbálkozás után megszokják, sőt megszeretik az új matracot!

Ez történt Lászlóval is…

László véleménye a Dr. Dream matracról

„Kedves Anita!
Nekem teljesen más a régi matracon, ilyen szuper terméket még nem használtam. Nem fogok hazudni, volt olyan, hogy nem aludtam jól és a hátam is jobban fájt míg meg nem szoktam. VISZONT! Ez tartott körülbelül 1 hétig, utána teljesen megszoktam és százszor jobbat alszok rajta mint a régin. Nagyon élvezetes és kényelmes ahogy a matrac egy idő után felveszi a testem súlyát és formáját. A régi matracomon elég magas párnát használtam, de ennél rájöttem, hogy nem kell. Illetve úgy a legkényelmesebb, ha nem annyira magas a párna. Emellett még külön szeretném kiemelni a matrac összetételét (bár nem tudom pontosan miből van). A régiben a nyári éjszakákban szinte mindig melegem volt, ami ebben megszűnt. Nem ver állandóan a víz és emiatt és jobbat tudok aludni már.
Nekem különösen fontos a jó alvás ennyi munka mellett. Mindezeket tetézi, hogy fiatal korom ellenére csontritkulásom is van, ezért is nagyon fontos. Úgy érzem, ez a matrac nagy segítség nekem a mindennapokban. Végtelen örömmel telt el, hogy én tesztelhettem és lehetőségem nyílt kipróbálni ezt a fantasztikus terméket. 1-10-ig terjedő skálán az értékelésem: 10-es!
Továbbá remélem, hogy megfelelőképpen tudtam beszámolni a tesztelésről, még ha kicsit megkésve is, amiért még egyszer elnézést kérek.
Természetesen tisztában vagyok a szabályokkal és ha a beszámolóm miatt visszakérik, bármilyen fájó lesz, de visszaadom.
További szép napot kívánok!

Üdvözlettel:
Sallai László

Természetesen fel sem merült, hogy Lászlótól visszakértük volna a terméket, és mint látszik, ő sem akart már megválni tőle: egy hét után beleszeretett a Dr. Dream matracba:)

Miért csináltuk a Nagy Matrac Tesztet?

A teszttel azt szerettük volna megmutatni, hogy a hagyományos matracvásárlási szokások nem mindig vezetnek a legjobb eredményre: a szakértő által, alvási szokásaidat figyelembe véve kiválasztott matracon valószínűleg jobban pihensz majd, mint azon, ami a boltban, laikusként még kényelmesnek tűnt. Mi tudtuk, és a vásárlóink is tudták: de a Nagy Matrac-teszt során két, tőlünk teljesen független ember segítségével több ezer olvasónknak is megmutathatjuk!

Érdekel hogy neked melyik a legmegfelelőbb matrac? Küldj nekünk emailt és segítünk: info@drdream.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://drdream.blog.hu/api/trackback/id/tr1411772277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
googlefaefc298ee5d2768.html